۳۰۰۰ طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی سود آور و طرح توجیهی آمادۀ بانکی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، کشاورزی، کامفار، نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن استارتاپ کانادا انگلیس استرالیا و طرح کسب و کار ویزای مهاجرت و...

۳۰۰۰ طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی سود آور و طرح توجیهی آمادۀ بانکی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، کشاورزی، کامفار، نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن استارتاپ کانادا انگلیس استرالیا و طرح کسب و کار ویزای مهاجرت و...

۳۰۰۰ طرح توجیهی

تلفن تماس جهت سفارش خرید و تهیۀ طرح‌های توجیهی تضمینی بانکی و صنعتی:
۰۲۱۲۶۷۱۳۹۴۷
۰۹۳۵۴۳۰۰۴۰۰(مهندس‌تـألّـهی)
نوشتن طرح توجیهی، دانلود نمونه طرحهای توجیهی آماده، انجام مطالعات بازار، تدوین امکانسنجی، ارائه گزارش توجیهی فنی اقتصادی و مالی، طرح توجیهی برای گرفتن وام و تسهیلات بانکی، طرح توجیهی با فرمت بانک ها و سازمان ها و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

طرح‌های توجیهی زودبازده فنر و کمک فنر خودرو

نمونه طرح‌های توجیهی تهیه شده برای تولید انواع فنر، آمادۀ دریافت می‌باشد.

جهت تهیه و تنظیم و شخصی‌سازی هریک از طرح‌های توجیهی زیر، با 09354300400 تماس بگیرید.

در جوامع امروزى که ماشین در تاروپود جامعه رسوخ کرده است، خودرو به عنوان نماد فعالیت اقتصادى و نگرش فرهنگى و رفاهى انسانى مطرح است و از آن گریزى نیست. شواهد حاکی از آنست که صنعت خودرو بدلیل برخورداری از یکسری مزایای بالقوه در جهت رشد و توسعه اقتصادی بیش از پیش مورد توجه بازیگران عرصه اقتصاد و صنعت قرار گرفته است.تحولات چشمگیر و مداوم فنی و تکنولوژیکی در این صنعت خود،گویای این واقعیت است.
آمارها حاکی از آنست که 7.3درصد از تولید ناخالص جهان متعلق به صنعت خودروسازی است، از سوی دیگر حدود یک ششم تجارت جهانی در این صنعت صورت میگیرد (حجم پول در گردش این صنعت سالانه معادل 1100 میلیارد دلار است).
اگر چه صنعت خودروی کشور بدلیل برخورداری از یک فضای بسته تجاری توانسته یک صنعتی پرسود باشد، اما وجود یک فضای غیر رقابتی صنعت خودرو کشور را از ضرورت درک بازار جهانی، و بدنبال آن تغییر در تفکر تولیدی خود بازداشته است.
مروری بر روند تحولات این صنعت در جهان نشان میدهد که در حال حاضر دنیا با چالشی بزرگ به نام تقاضا روبروست. بی شک چالش فوقالذکر دیر یا زود گریبان صنعت خودروی کشور ما را نیز خواهد گرفت، پس چه بسا باید از هم اکنون به فکر چاره بود. اصولی ترین راه حل برای عبور از این بحران که بزودی متوجه صنعت خودروی کشور میگردد، تولید محصول بر اساس نیاز مصرفکنندگان در جهان است. در مجموع صنعت خودروی کشور، صنعتی است با یکسری مزایا و معایب، که در جای خود قابل بحث است، لکن نکته مهمی که در این صنعت کمتر به آن پرداخته شده داشتن یک افق بلند مدت و یا حتی میان مدت تجاری می باشد.
توجه به رویکردهای نوین در مباحث توسعه و تجارت در اقتصاد ،لزوم بررسی و تمرکز بر بنگاه را اجتناب ناپذیر نموده است، زیرا توسعه اقتصادی در شرایط امروزین اقتصادهای نوین بر محور«دانش» استوار می‌باشد و با توجه به اینکه فروض نظریه های اقتصاد سنتی با تحولات نوین دچار تغییرات اساسی شده است، لذا اتخاذ سیاستهای کلان به تنهایی کارایی خود را از دست داده و بتدریج جهت گیری سیاستهای اقتصادی به سوی عوامل تعیین کننده کارایی اقتصادی ، رشد و رقابتمندی در سطح خرد سوق یافته است. قسمتی از سیستم تعلیق می باشد که وزن خودرو را ساپورت کرده ، ارتفاع خودرو را در حد استانداردش ثابت نگه داشته و ضربات جاده را نیز دفع می نماید.
فنرها که اغلب میله ها یا حلقه های فولادی انعطاف پذیری هستند ، به شاسی و اتاق خودرو اجازه می دهند تا بدون اخلال در حرکت خودرو ، دست اندازها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . در صورتی که خودرویی تنها مجهز به فنر باشد ، زمانی که باری اضافه بر روی فنرها اعمال شود یا وسیله نقلیه با یک دست انداز روبرو شود ، فنر با جمع شدن آنرا جذب می نماید ، اما زمانی که یک فنر جمع می شود، مقداری انرژی در خود ذخیره می کند که برای تخلیه این انرژی ، فنر باز شده و انرژی وارده را به شکلی غیر قابل کنترل رها می سازد و از آنجائیکه فیزیک یک فنر با نوسان و ارتعاش آمیخته است پس از باز شدن دوباره جمع شده و سپس دوباره باز می شود ، و این حرکت تا زمان تخلیه کامل انرژی ادامه می یابد ، البته هر بار با فرکانسی کمتر از بار قبل . این سیکل باعث جدا شدن چرخ از سطح جاده ، خارج کردن کنترل خودرو از دست راننده و از بین بردن نرمی و راحتی سواری و ایجاد حالتی مشابه قایق سواری ، می گردد. اما آنچه این مشکل را حل می نماید چیزی نیست جز کمک فنر ؛ کمک فنری که در شرایط مناسب قرار داشته باشد به سیستم تعلیق اجازه می دهد تا نوسان به وجود آمده را به یک یا دو سیکل تقلیل داده ، حرکت بیش از حد را تعدیل نموده و وزن وارد بر چرخها را در حالت تعادل و چسبیده به جاده قرار دهد . با کنترل فنر و حرکات سیستم تعلیق ، اجزاء دیگر سیستم نظیر Tie Rod ها نیز در وضعیت درست خود فعالیت خواهند کرد و همین امر تنظیم چرخهارا نیز به صورت ثابت در حالت صحیح خود ، نگه می دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی