طرح توجیهی بازاریابی شبکه ای-ویروسی(وایرال)⭐️سال 1401(PDF+WORD)
بازاریابی شبکهای به عنوان مدلی از فروش، چند سالی است که در کشور ما فعالیت میکند و در این چند سال با رشد از نظر تعداد شرکتهای فعال و بازاریابان همراه بوده است.
منظور از کاربرد صفت "شبکهای" در مورد این نوع بازاریابی، ساختار شبکهای(انسانی) و زنجیرهای این شیوۀ بازاریابی است و این مفهوم نباید با مفهوم شبکه در بازاریابی اینترنتی، به عنوان استفاده از شبکههای رایانهای اشتباه گرفته شود. همچنین باید در نظر داشت که بازاریابی شبکهای با فعالیتهای هرمی تفاوت دارد؛ زیرا شرکتهای بازاریابی شبکهای با فروش محصولات و خدمات به افراد غیر عضو ایجاد ارزش میکنند؛ در حالی که فعالیتهای هرمی مبتنی بر گردش پول، جذب سرمایه از افراد جدید و انتقال طولی به سرشاخههای هرم و در نهایت توزیع بخشی از این پول به بدنه هرم میباشد. متأسفانه شباهت ساختار بازاریابی شبکهای و طرحهای هرمی تشخیص این دو را از هم سخت و گاهی تخصصی نموده است.
بازاریابی شبکهای اگر به شیوه صحیح خود به کار گرفته شود مثل سایر فروشهای مستقیم، به دلیل کاهش هزینههای تبلیغات، کاهش هزینههای شبکه توزیع و فروش، ایجاد نقدینگی و مهمتر از همه بازاریابی مؤثر چهره به چهره کالا، زمینه سودآوری مناسبی را برای شرکتهایی که با این روش فعالیت میکنند فراهم میکند.
جهت سفارش تهیه و تنظیم طرحهای توجیهی به صورت تضمینی با ما تماس بگیرید.