۳۰۰۰ طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی سود آور و طرح توجیهی آمادۀ بانکی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، کشاورزی، کامفار، نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن استارتاپ کانادا انگلیس استرالیا و طرح کسب و کار ویزای مهاجرت و...

۳۰۰۰ طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی سود آور و طرح توجیهی آمادۀ بانکی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، کشاورزی، کامفار، نوشتن طرح توجیهی و بیزینس پلن استارتاپ کانادا انگلیس استرالیا و طرح کسب و کار ویزای مهاجرت و...

۳۰۰۰ طرح توجیهی

تلفن تماس جهت سفارش خرید و تهیۀ طرح‌های توجیهی تضمینی بانکی و صنعتی:
۰۲۱۲۶۷۱۳۹۴۷
۰۹۳۵۴۳۰۰۴۰۰(مهندس‌تـألّـهی)
نوشتن طرح توجیهی، دانلود نمونه طرحهای توجیهی آماده، انجام مطالعات بازار، تدوین امکانسنجی، ارائه گزارش توجیهی فنی اقتصادی و مالی، طرح توجیهی برای گرفتن وام و تسهیلات بانکی، طرح توجیهی با فرمت بانک ها و سازمان ها و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود نمونه طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن)

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ق.ظ

دانلود نمونه طرح بازاریابی(مارکتینگ پلن)

نمونه فایل کامل طرح بازاریابی آمادۀ دریافت می‌باشد. تهیه یک مارکتینگ پلن یا طرح بازاریابی فرایندی زمان بر است که برای تهیه آن به همکاری(چندین) تیم قوی در حوزه‌های مختلف تحقیقات بازار، تبلیغات، برندسازی و... نیاز است. در ادامه بطور خلاصه مراحلی که برای رسیدن به یک طرح باید طی شود را با هم می‌بینیم:
1- بازار خود را توصیف کنید و ویژگی‌ها و اندازه هر بخش از بازار را بطور کامل بیان کنید؛ در این بین باید روندهای اصلی و کلیدی موجود در بازار مورد بازدید و بررسی قرار دهید.
2- تحقیق کنید که چه مواردی برای مشتریان ارزش دارد، این موارد می‌تواند شامل ویژگی‌ها، کیفیت، خدمت و تصویر می‌تواند باشد.
3- کانال‌های توزیع را برای دسترسی پیدا کردن به مشتریان با یکدیگر مقایسه کنید(مثلاً از طرق فروش مستقیم یا از طریق خرده‌فروشان).
4- فایلی مشخص از اطلاعات هر یک از رقبای خود و چیزی که عرضه می‌کنند و… تهیه کنید.
5- دیگر فاکتورهای کلیدی که بر محیط کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارند را موردبررسی قرار دهید، یک تجزیه و تحلیل SWOT از جایگاه رقابتی خود تهیه کنید(SWOT: نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها).
6- میزان تأثیرگذاری فعالیت‌های بازاریابی قبلی خودتان از قبیل کمپین‌های تبلیغاتی یا فروش‌های فصلی را بررسی کنید.
7- میزان سودآوری و فروش‌های بالقوه به مشتریان مختلف و همچنین بخش‌های مختلف از هر بازار را موردبررسی قرار دهید، همچنین این بررسی را یکبار هم در مورد محصولات و فعالیت‌های مختلف هم انجام دهید.
8- باید تصمیم بگیرید در بین مشتریان بالقوه و مشتریان موجود کدام یک را هدف قرار دهید، مشخص کنید که کدام یک از محصولات نیاز به هدایت و پشتیبانی بیشتر و کدام یک نیاز به به‌روزرسانی و یا جایگزینی دارند.
9- اهداف مشخصی را تعیین کنید: به‌عنوان مثال، حفظ مشتریان موجود، افزایش حجم سفارش، فروش محصولات جدید و یا بدست آوردن مشتریان جدید.
10- در رابطه با شیوه قیمت‌گذاری هر یک از محصولات یا خدمات تصمیم بگیرید.
11- در رابطه با نحوه فروش و توزیع کالاها تصمیم بگیرید، در رابطه با نحوه ارتقاء خدمات مشتری و رضایت آنها تصمیم‌گیری کنید.
12- در رابطه با نحوه ترویج محصولات و خدمات خودتان تصمیم بگیرید و همچنین نحوه ارتباط خود با مشتریان را در نظر بگیرید.
13- چرخه خرید مشتریان را نسبت به برنامه زمانی فعالیت‌های بازاریابی تعیین کنید.
14- کاربرد طرح بازاریابی خودتان را برای بقیه فعالیت‌های کسب‌وکارهای خودتان بررسی کنید: مانند نیازمندی‌های آموزش و تولید در بخش‌های مختلف.
15- شاخص‌های اصلی در این برنامه(مانند درخواست‌های جدید، نرخ تبدیل، نرخ از دست رفتن مشتری، متوسط ارزش هر سفارش) و سیستمی و نظامی برای اندازه‌گیری این موارد در طراح تهیه‌شده توسط شما.

۹۵/۰۲/۱۱
مهندس‌تـألّـهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی