دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت(شرکت پخش و پالایش)
در این مطلب، نمونه طرح های توجیهی مرتبط با راه اندازی جایگاه های سوخت تک منظوره، دو منظوره و سه منظوره(چند منظوره) آمادۀ دریافت میباشند. جایگاههای عرضۀ سوخت بعضاً میتوانند شامل زیرمجموعه هایی همچون کارواش، تعویض روغنی، تعمیرگاه، فروشگاه و... باشند. تقسیمبندی انواع جایگاه ها به شرح زیر میباشد:
جایگاه اختصاصی: توسط بخش خصوصی احداث میشود و به عرضه سوخت به صورت شبانه روزی اقدام میکند. این نوع از جایگاه به ازای هر لیتر توزیع فرآورده از شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی کارمزد دریافت میکنند.
جایگاه شرکتی: نقاط عرضهای که با سرمایه گذاری شرکت تاسیس میشوند و نهایتا توسط افراد شرکتی و بر اساس قراردادی معین، بهره برداری و اداره میشوند. این نوع از جایگاهها میتوانند در مقابل اجاره معین به پیمانکار واگذار شده و کارمزدی به آنان تعلق نمیگیرد.
فروشندگی ها:
فروشندگی سکودار: این فروشندگی نقاط عرضهایاند که از مساحت کمتر نسبت به جایگاه برخوردارند و به علت ضرورت احداث و به دلیل موقعیت خاص، لزومی به ارائه سند مالکیت در احداث ندارد، این فروشندگیها معمولا در ساعات روز فعالیت میکنند.
فروشندگی داخل اتاقک: به فروشندگیهای بدون سکو که داخل اتاقکهای با مساحت بسیار کوچک احداث میشوند و اقدام به عرضه فرآوردههای ضروری در یک منطقه میکنند، فروشندگی داخل اتاقک اطلاق میشود.
برای سفارش خرید و همچنین تهیه و تنظیم طرحهای توجیهی جایگاه عرضه سوخت میتوانید با شمارۀ 09354300400(مهندس تـألّـهی) تماس بگیرید.